wtorek, 3 marca 2015

Ratunku - powroty bolą !

Ćwiczenia w domu, bieganie czy nagrywanie filmików to inna bajka jak ćwiczenia na sali fitness. W lutym z kilku powodów trenowałem we własnym zakresie bez siłowni, ale dziś nastąpił wielki come back i wielkie zmęczenie.

W Fitness Academy byłem pierwszy raz i nie przypadł mi do gusty układ i atmosfera tej siłowni. Nie chcę krytykować ich po pierwszej wizycie, dlatego skupię się na zajęciach POWER WORKOUT, w których brałem udział.

Ocena zajęć:

Miejsce: Fitness Academy - Kraków
Termin: Wtorek 20.15
Instruktor: Monika


Zajęcia POWER WORKOUT są zdecydowanie bardzo intensywnym treningiem, dlatego przestrzegam każdego kto planuje zjawić się na sali własnie w tym terminie, że będzie ciężko. Jednak tak jak mówi pewne powiedzenie - do odważnych świat należy - dlatego nie bójcie się i podejmijcie wyzwanie, a kiedy będzie za mocno można zwolnić lub chwilkę odpocząć.

Trening z Moniką zaczął się rozgrzewką i jak dla mnie bardzo przeciętną rozgrzewką. Przez głowę przeleciała mi myśl, że to będzie raczej słabo zagospodarowana godzina mojego życia. Wszystko było jakoś bez energii i bez jakiegoś zapału. Nie umiem dokładnie wytłumaczyć ale nie było tego POWER'a, który pojawia się w nazwie zajęć.

Wszystko zaczęło się zmieniać kiedy instruktorka przeszła do konkretnych ćwiczeń. Podczas zajęć wykonuje się trzy serie zawierające kilka ćwiczeń. Każde ćwiczenie trwa 40-60 sekund. Kombinacja ułożona przez Monikę daje się we znaki już po pierwszej serii.

Do treningu używa się gumowej półokrągłej piłki BOSU, sztangi i stepu. Ćwiczenia są fajnie ułożone angażując podobne partie mięśni podczas jednej serii.

Instruktorka - Monika, cały czas ćwiczy razem z grupą co bardzo ułatwia kontrolowanie sytuacji i dodaje motywacji. Sama Monika rozkręcała się tak jak i intensywność zajęć. Początkowo spokojna i mało oryginalna przemieniła się w super motywującą trenerkę. Bardzo polecam jej zajęcia! Ja na pewno pojawię się nie raz a z tego co zrozumiałem, ćwiczenia zawsze są inne czyli zajęcia są urozmaicane a nie prowadzone schematem.

Podsumowując - chcesz się zmęczyć i fajnie poprawić wydolność i wytrzymałość? Te zajęcia są dla Ciebie! Przy okazji spalisz dużo kalorii i wylejesz wiadro potu.

Teraz wlepiam gwiazdki :)

Wartość merytoryczna:






Charyzma i zaangażowanie trenera:






Intensywność:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz