czwartek, 5 marca 2015

Sałatką do syta

Wracam z siłowni o 19:30 po całym dniu i pytanie co tutaj zjeść? Sprawdzam lodówkę a tam kurczak i rukola - zrobię sałatkę! Szybki wypad do sklepu i zaczynamy gotowanie.

Sałatka z rukoli z kiełkami rzodkiewki, pomidorkami cherry, białą mozzarellą, kurczakiem, pełnoziarnistym makaronem i prażonym słonecznikiem z sosem z musztardy francuskiej i cytryny.

Czas przygotowania to 10-15 minut
Porcja dla 2-3 osób

Krok 1 :

- pojedynczą pierś z kurczaka marynujemy z francuskiej musztardzie, ostrej papryce, pieprzu i odrobiną soli. Ja dosypałem jeszcze słonecznika. Dolewamy kilka kropel olejem. Marynować powinno się zapewne dłużej ale ja to zrobiłem tylko 5 minut bo umierałem z głodu.

- w tym samym momencie wrzucamy 2 garście makaronu pełnoziarnistego

- myjemy rukole(pół opakowania 125 gramowego), kroimy pomidorki cherry(10 sztuk), kulkę białej mozzarelli w kostkę




 Krok 2:

- kurczaka wrzucamy na patelnie, po 5 minutach dorzucamy słonecznika i prażymy go

- rukolę, pomidorki, białą mozzarelle i kiełki rzodkiewki(pół opakowania 50 gramowego) wrzucamy do jednej miski. Wyciskamy pół cytryny i dodajemy 2 łyżki francuskiej musztardy i wszystko mieszamy.

- odcedzamy makaron








Krok 3:

- wrzucamy na patelnie makaron i chwilę mieszamy z kurczakiem i słonecznikiem















Krok 4:

- makaron z kurczakiem i słonecznikiem wrzucamy do miski z naszą rukolą i mieszamy






 Krok 5:

- nakładamy na talerze i .. SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz