piątek, 3 kwietnia 2015

PRZEtrenowana Metamorfoza

Witam serdecznie !

Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo przełomową datą, ale podejrzewam, że nie tylko dla mnie...

Chcę zaprezentować Wam nowość na moim blogu:

4 wspaniałe dziewczyny zdecydowały się na wzięcie udziału w moim autorskim programie " PRZEtrenowana Metamorfoza". Program ten jest pierwszym z setek pomysłów jaki mam w głowie. Razem z dziewczynami rzucamy się na głęboką wodę, ale wiem, że damy radę - ja jako ich motywator i trener, one jako uczestniczki programu.

Cel jest jeden - zmienić nawyki żywieniowe, wydobyć motywację do aktywnego trybu życia ale co dla mnie najważniejsze, to pokochać ruch i uczucie zmęczenia po treningu. 

Metamorfozę dzień po dniu będziecie mogli śledzić na facebooku ---> ZAPRASZAM <--- . Na blogu pojawiać się będą posty w przełomowych dla nas dniach tzn. 1 dzień, czyli dzień rozpoczęcia, następnie będą to dni pomiarów i ważenia oraz kolejne zdjęcia - 10 dzień, 30 dzień, 45 dzień, 60 dzień, 75 dzień i ostatni 90 czyli koniec programu.

Dziewczyny będą pod moją opieką trenerską. Rozpisany indywidualnie plan treningowy pozwoli każdej z nich iść w określonym kierunku. W ciągu tygodnia 1-2 razy będę przeprowadzał dla dziewczyn trening lub towarzyszył im w rozpisanym planie - na pewno się mnie nie pozbędą i nie będzie to metamorfoza tylko i wyłącznie wirtualna. 

W całym przedsięwzięciu pomoże mi studentki 5-go roku dietetyki KINGA SIĘKA, która postara się wyeliminować błędy żywieniowe uczestniczek i podpowie jak powinno wyglądać ich odżywianie. Dziewczyny będą miały obowiązek wysłać nam zdjęcia swoich posiłków. W taki sposób będę mógł w małym stopniu ale jednak kontrolować to czy realizują wyznaczony plan.

Czas poznać uczestniczki! 


Agnieszka

Agnieszka na co dzień pracuje w jednym z lepszych salonów fryzjerskich w Krakowie. Jak sama o sobie mówi "potrzebuje nad sobą bata", ja do tego dokładam jeszcze w promocji kata :)


Waga : 63
Wzrost : 175
Biust : 87
Talia : 67
Brzuch : 80
Biodra : 100
Udo : 55

Justyna

W przypadku Justyny liczę na systematykę i duże zaangażowanie w treningi i przestrzeganie zasad regularnego żywienia. Po rozmowie z Justyną widzę ogromną chęć poprawy i wykorzystanie danej jej szansy na tą metamorfozę.


Waga : 75
Wzrost : 159
Biust : 94
Talia : 90
Brzuch : 99
Biodra : 112
Udo : 66,5

Ania

Ania to mama nastoletniego syna i sympatyczka psów, z którymi codziennie wychodzi na długie spacery. Tak jak reszta dziewczyn Ania ma problemy z systematycznością i w jedzeniu i z treningami. Moja w tym głowa, żeby wyrobić u niej dobre nawyki i w trzy miesiące zmienić nie tylko ciało Ani ale i styl życia.


Waga : 63.5
Wzrost : 159
Biust : 95
Talia : 78
Brzuch : 90
Biodra : 102
Udo : 61

Magda

" W zdrowym ciel, zdrowy duch !" takimi słowami Magda rozpoczyna rozmowę dlaczego chce zmienić samą siebie. Pozytywna dziewczyna, pozytywnie nastawiona do programu - zrobię wszystko co w moje mocy, żeby pomóc Magdzie w osiągnięciu celu.


Waga : 67
Wzrost : 162
Biust : 95
Talia : 79
Brzuch : 85
Biodra : 106
Udo : 65

Trzymajcie kciuki za moje dziewczyny !! Motywujcie je i obserwujcie na facebooku nasze poczynania :) Więcej o uczestniczkach programu będziecie mogli się dowiedzieć w dzień pierwszego spotkania, czyli zaraz po świętach.

Nie mogę się doczekać pierwszego treningu!!




1 komentarz:

  1. Powodzenia dziewczyny! :D Macie super okazję, wykorzystajcie ją :)

    OdpowiedzUsuń