sobota, 18 kwietnia 2015

10 dni za nami!

Witam ! Aktualnie mija 12 dzień metamorfoz - dziewczyny mają sobotę i niedzielę wolną bo pamiętajcie, że regeneracja jest bardzo ważna. Nie miałem niestety czasu aby udostępnić wyników po 10 dniach programu, dlatego robię to z lekkim opóźnieniem ale robię :)

Dziewczyny spisują się idealnie. Realizują w 110% mój program treningowy składający się z treningów ze mną na stadionie, moich filmików na youtubie, wysyłanych zdjęć zawierających ćwiczenie do wykonania, basen, bieganie, zajęcia na siłowni. Wszystko rozpisane tak, aby było ciekawie i bezpiecznie dla zdrowia. 

Po spotkaniu z dietetyczką Kingą Sięka wiedzą jakie popełniają błędy i co jeszcze poprawić w kwestii odżywiania. Wszystkie wskazówki Kingi postaram się tutaj opisać dla Was, żebyście też mogli korzystać i dowiedzieć się jakie i Wy być może popełniacie błędy. Zapraszam do kontaktu ze mną jeżeli szukacie dietetyka bo Kinga jest naprawdę super dziewczyną i profesjonalnie podchodzi do sprawy.

Po 10 dniach oczywiście nie będzie widać różnic jednak ja małe zmiany już widzę :) Co myślicie ? SKOMENTUJ i zmotywuj dziewczyny ! 

A teraz pomiary i zdjęcia !

Ania ! 

1 dzień / 10 dzień

waga: 63,5/62,0

biust: 95/95

talia: 78/76,5

brzuch: 90/87,5

biodra: 102/99

udo: 61/59,5

U Ani cenie sobie bardzo dbanie o przestrzeganie niepodjadania i pilnowania się aby jej posiłki wyglądały lepiej niż przed rozpoczęciem programu.
Ania jest bardzo zmotywowana i daje mi dużo powera do wkładanie więcej niż mogę w te metamorfozy.
Pozytywna energia i fantastyczna osobowość umila każdy trening.
Podczas ostatniego naszego spotkania zadziwiła mnie jak wszystkie dziewczyny progresem jaki pokazała.














Justyna !

1 dzień / 10 dzień

waga: 75/73

biust: 94/94

talia: 90/88

brzuch: 99/95

biodra: 112/109

udo: 66,5/63

Justyna zadziwia mnie swoją determinacją. W naszej grupie najszybciej biega i wszystko przychodzi jej naprawdę super!
Widzę w niej chęć poprawy samej siebie i obiecuje, że to zaowocuje.
Analizując zdjęcia wydaje mi się, że największą różnicę widać w udach.
Oczywiście zdjęcie po 10 dniach i pomiary nie powinny się bardzo różnić jednak minimalne różnice widzę.
Tak jak reszta dziewczyn byłem pod ogromnym wrażeniem pracy jaką wykonała Justyna na ostatnim wspólnym treningu! Genialnie !












Agnieszka !

1 dzień / 10 dzień

waga: 63/62

biust: 87/87

talia: 67/65

brzuch: 80/78

biodra: 100/97

udo: 55/54

U Agnieszki metamorfoza jest jak dla mnie lekko innym wymiarem. Nie ma ona dużego problemu ze swoim ciałem - tutaj metamorfoza ma zajść w jej głowie - chcę aby zaczęła żyć aktywnie i motywowała się do działania.
Agnieszka lubi mieć nad sobą kogoś kto będzie krzyczał i motywował i od tego własnie jestem ja! Wiem, że uda nam się osiągnąć cel jaki sobie stawiamy.
Mogę napisać kolejny raz, że Agnieszka też dała mi ogromne zadowolenie po ostatnim treningu :*

Tak z innej beczki ... czy widzicie inne pośladki :>









Magda !

1 dzień / 10 dzień

waga: 67/65,3

biust: 95/93

talia: 79/76

brzuch: 85/83

biodra: 106/102

udo: 65/63

Magda zafundowała mi zdjęcia raz w pionie raz w poziomie :D a że nie jestem grafikiem i to bardzo nie jestem to nie umiem tego pozmieniać :)
O samej Magdzie mogę powiedzieć tyle, że pierwszego dnia po wspólnym treningu widziałem w niej ogromne ogromne i jeszcze raz powiem ogromne zmęczenie. OStatnio na stadionie Korony zadziwiła mnie ogromnym progresem.
Walczymy dalej!













Kończą to podsumowanie, nie zwracam uwagi jeszcze na wagę i na cm bo jest to za krótki czas na analizy. Ciszę się, że wybrałem 4 zmotywowane i chętne do pracy dziewczyny. Kolejne sprawdzenie wymiarów w 30 dniu :)

Czekajcie na moje filmiki, które pojawią się na dniach !!

5 komentarzy:

  1. super dziewczyny, oby tak dalej :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no, fiu fiu fiu, to już po 10 treningach można stracić 1 kg? kuszące... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko treningi ale przemyslane posilki ;) zapraszamy na nastepny trening :) wszystko na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, jak moge dołączyc do akcji, bo widze cos ciekawego? :) proszę o kontakt sarnavioilin@gmail,com

    OdpowiedzUsuń
  5. sarnaviolin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń